Nuffnang

Tuesday, May 8, 2012

Dia Pilihan Ku



Dua tahun dulu, aku tak pernah terpikir berjumpa jodoh di dalam alam siber.
Tapi percayalah tak semua cinta siber tu tak betul. Masih ada lagi manusia yang
ikhlas untuk menerima kita seadanya. Walaupun tak pernah bersua muka.
Aku rasa selesa dengan dia. Walaupun aku tak nak letak sepenuh harapan,
tapi terselit juga rasa sayang pada dia.

Sebenarnya aku pun tak pasti kenapa aku jatuh cinta pada dia.
Sampai sekarang kalau orang tanya, kenapa dia jadi pilihan aku..aku pun tak ada jawapan.
Tapi first time jumpa, tengok je muka dia...hati aku terdetik yang dia jodoh aku.
Tak tahu nak cakap macam mana perasaan tu. Tapi tulah aku rasa masa first time jumpa dia. Cinta pandang pertama.Aiceh!hahahha

Cuma kini aku tahu, aku nak menghabiskan tempoh pertunangan aku
dengan ikatan yang sah dengan dia. Tinggal empat bulan je lagi sisa-sisa
perhubungan yang bergelar "tunang". Walaupun majlis aku tak lah semengah
perkahwinan mereka- mereka yang berkonsepkan taman, english or hantaran berdulang
yang berjenamakan LV, Gucci. Yang pastinya aku rasa bahagia kalau majlis aku di restu
oleh kedua keluarga..teman- teman rapat dapat hadir.

p/s: sangat suka bila dia menghadiahkan sebuah lagu yang bermakna,
"KU PINANG MU DENGAN BISMILLAH

No comments:

Post a Comment